Gyakran ismételt kérdések

Megrendelés

A Pixazilla elsősorban grafikai termékek digitális és nyomtatott formában történő online értékesítésével foglalkozik. Ezeket a termékeket (például egyedi poszterek, plakátok, emlékkártyák, meghívók… stb) a legtöbb esetben mi magunk, egyedileg készítjük el megrendelőink számára. Ezeken az egyedileg készített termékeken kívül forgalmazunk szintén saját készítésű, de nem személyre szabottan gyártott termékeket, mint például a fotókártyák, hónapolók… stb. Honlapunkon keresztül lehetőség van teljesen új, a kínálatban még nem szereplő termékek megrendelésére is – ehhez kérünk vedd fel velünk a kapcsolatot a megadott elérhetőségeink valamelyikén (célszerű e-mailban).

Az egyedi termékeket olyan adatokkal szerkesztjük meg, amelyek csak a megrendelőre (vagy az általa megadott személy adataira) jellemzőek, így igény szerint a termékeken szerepelhet név, születési súly, születési hely, kedvenc dolgok… stb. Ezek jellegéből adódóan az ezen adatok alapján elkészített termékek már egyediek. Ezen felül számos saját és licenszelt mintával is dolgozunk, amelyeket megjelenítünk a termékeken, így növelve tovább a megrendelés egyediségét. Mivel igyekszünk a megkapott adatok alapján a lehető legjobban személyre szabni a megrendelést (például számos esetben megjelenítendő motívumra – például milyen állat szerepeljen a plakáton – vagy kedvenc állatra is rákérdezünk), így a megrendeléshez csak hasonló mintákat tudunk mutatni az elkészülte előtt.

A Pixazilla oldalon szereplő termékeknél jelöljük, hogy van-e lehetőség egyedileg személyre szabni azokat. Amennyiben igen, kétféle megrendelési lehetőséget biztosítunk, ezeknek ára is eltérő.

Az első lehetőséggel a már meglévő, kész dizájnt tudjuk személyre szabni (azaz személyes adatokkal feltölteni), illetve a fő színeket lehet meghatározni, de mintákon és alkalmazott betűtípusokon nem változtatunk. A kapott eredmény így dizájn szempontból változatlan marad (részben vagy egészben), adatok szempontjából viszont egyedi lesz. Az így elkészített termék utólagos módosítására nincs lehetőség, a kapott adatokból dolgozunk. Minták, karakterek (például egy plakáton szereplő kisállat) kiválasztására ebben az esetben is van lehetőség, de teljesen különböző, a felkínáltakon kívül más mintát nem áll módunkban a plakátra helyezni. Megrendelésed után mi elkészítjük és rendelkezésedre bocsájtjuk a terméket abban a formában, ahogyan megrendelted (digitálisan vagy digitálisan és nyomtatottan – utóbbi esetben a megadott szállítási címre megkezdjük a csomag feladását és szállítását).

A másik lehetőség, hogy a megrendelt dizájnból kiindulva, hasonló stílusban de esetleg más mintákkal és elrendezéssel egy teljesen egyedi terméket készítünk. Ennek elkészítése feláras és megrendelési menete is kicsit átalakul: újabb, más adatokat is megadhatsz, hogy mik szerepeljenek a plakáton, nincsenek kötelező elemek, csak azok lesznek a terméken (például a plakáton), amiket te megadsz és ahogyan megadod. Az így elkészített termék módosítására kétszer van lehetőséged – amely módosítási köröket tartalmazza a termék ára. Ez esetben amint mi elkészültünk a termék első verziójával, felvesszük veled a kapcsolatot az általad megadott e-mail címen, ahol lehetőséged lesz megtekinteni a terméket és jelezni, hogy kérsz-e módosítást. A válaszadásra 2 munkanapot biztosítunk. Amennyiben nem érkezik válasz Tőled, automatikusan úgy vesszük, hogy elfogadtad a teljesen egyedileg elkészített terméket, ahogyan azt mi elkészítettük és rendelkezésedre bocsájtjuk abban a formában, ahogyan megrendelted (digitálisan vagy digitálisan és nyomtatottan – utóbbi esetben a megadott szállítási címre megkezdjük a csomag feladását és szállítását).

Kész design személyre szabásakor az egyedi termék elkészítési ideje a megrendeléstől és a megrendelés összegének hozzánk történő megérkezésétől (ennek módja lehet átutalás vagy online bankkártyás fizetés) számított 1-2 munkanap.

Amennyiben teljesen egyedi terméket rendelsz, annak elkészítése kicsit több időt vesz igénybe. Többféle variációt készítünk a termékedből az általad leírt adatok és kérések alapján. Az általunk kiválasztott legjobbat elküldjük Neked ellenőrzésre. Amennyiben tetszik a termék, már készítjük is elő arra, hogy hozzád eljusson (digitálisan vagy digitálisan és nyomtatott formában). Körülbelül 3-5 munkanap alatt készülhet el teljesen a digitális változat.

Ha sürgős a termék elkészítése, akkor vedd igénybe “Sürgősségi felár” szolgáltatásunkat, amit a termék adatlapján adhatsz hozzá (ahol erre lehetőséged van). Kérjük vedd figyelembe, hogy a teljesen egyedi termék rendelésekor (nem a kész design személyre szabásakor) a Te szereped és gyorsaságod is számít, hogy a termék minél hamarabb elkészülhessen, hiszen a visszajelzésedre is szükségünk van ahhoz, hogy véglegesíteni tudjuk a designt.

Ha sürgős a termék elkészítése, akkor vedd igénybe “Sürgősségi felár” szolgáltatásunkat, amit a termék adatlapján adhatsz hozzá (ahol erre lehetőséged van). A sürgősségi felár a termék alapárának 40%-a. Kérjük vedd figyelembe, hogy a teljesen egyedi termék rendelésekor (nem a kész design személyre szabásakor) a Te szereped és gyorsaságod is számít, hogy a termék minél hamarabb elkészülhessen, hiszen a visszajelzésedre is szükségünk van ahhoz, hogy véglegesíteni tudjuk a designt.

Az elkészítési határidő: kapacitástól és a rendelt mennyiségtől függően a rendelés ellenértékének beérkezésétől számított 1 munkanap (digitális változat). Amennyiben nyomtatott változatot is kérsz egy egyedi terméknél, annak a digitális változat elkészítése (“Teljesen egyedi termék” esetében az általad történő végleges jóváhagyása) után készítjük el a nyomtatást, majd kerül feladásra szintén 1 munkanapon belül.

 

Fizetés

Átutalás
Megrendelőként a megrendelt termékek ellenértékét a visszaigazoló e-mailben található bankszámlára 3 munkanapon belül köteles vagy számunkra átutalni. Az összeg bankszámlánkon történő jóváírását követően megkezdjük megrendelt termékeid elkészítését és/vagy összekészítését és postázását. Átutalásos fizetési mód választásakor az utaláskor a közlemény/megjegyzés rovatba kérjük tüntesd fel rendelési azonosítódat, hogy tudjuk, tőled érkezett az utalás és be tudjuk azonosítani a rendelésedet.

Az átutalást az alábbi számlaszámra tudod teljesíteni, megrendelésed elküldését és a visszaigazolásunk megérkezését követően:
Kedvezményezett neve: Rózsa Dániel István
Kedvezményezett bankja: OTP Bank
Kedvezményezett számlaszáma: 11773353-01953200-00000000
Közlemény rovat: A közlemény rovatba írd be a megrendeléskor megadott nevedet és a visszaigazolásban szereplő rendelésszámot.

Biztonságos bankkártyás fizetés Barionnal
A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tudsz bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni online áruházunkban. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló e-pénz kibocsátó, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adataid webáruházunkhoz nem jutnak el.

A Bariont a Barion Payment Zrt. fejlesztette és üzemelteti.
Székhely: H-1117, Budapest, Infopark sétány 1.
Helpdesk: +36 1 464 70 99
Cégjegyzékszám: 01-10-048552
A Barion Payment Zrt. tevékenységét a Magyar Nemzeti Bank engedélyével végzi a 2013. évi CCXXXV. törvénynek és az EU 2011. évi, elektronikus pénzről szóló irányelvének (EMD) megfelelően.
Licencazonosító: H-EN-I-1064/2013 | Intézményazonosító: 25353192
Adatkezelési regisztrációs szám: NAIH-73794/2014

A Barion fizetési szolgáltatásról bővebb információt a hivatalos oldalukon találsz (https://www.barion.com/hu/). 

Mivel weboldalunkon keresztül teljesen egyénre szabott, egyedileg készített termékek megrendelésére is lehetőség van, ezért kétféle fizetési módot biztosítunk: átutalás és a biztonságos Barion online bankkártyás fizetés. Ezeken a fizetési módokon kívül nem áll módunkban egyéb fizetési lehetőséget biztosítani. A megrendeléseket csak a fizetés teljesítése után (átutalás vagy Barion online fizetés) kezdjük el feldolgozni/elkészíteni és postázni.

A Pixazilla oldal csak magyarországi vásárlóknak készít és szállít termékeket. Amennyiben külföldi (nem Magyarországon, de az Európai Unió területén élő) vásárló szeretne tőlünk rendelni, akkor is csak magyarországi címre tudunk szállítani. Amennyiben külföldi bankszámláról utalnál vagy forinttól eltérő devizanemben történő utalás esetén a számlánkon beterhelt konverziós díjak és más banki költségek a vevőt terhelik és továbbszámlázásra kerülnek feléd. Javasoljuk, ha ilyen helyzetben vagy, hogy külföldről rendelnél tőlünk magyarországi címre és külföldről indítanál utalást, nem magyar bankszámláról, válaszd inkább a biztonságos, Barion online kártyás fizetést.

 

Szállítás

Webshopunkból megrendelt termékeinket kizárólag Magyarország területére szállítjuk, az alábbi módokon: Foxpost csomagautomata és Foxpost házhozszállítás.

Foxpost csomagautomata

A FOXPOST egy egyszerű csomagátvételi mód, amivel időt takaríthatsz meg és csak rajtad áll, hogy mikor veszed át a csomagodat a kiválasztott automatában. Ha megrendelésed valamelyik magyarországi FOXPOST csomagautomatába kéred, nem kell egész nap várnod a futárt. A kiválasztott bevásárlóközpont nyitvatartási idejében bármikor átveheted a megrendelt termékeidet a csomagautomatából – hétköznap és hétvégén egyaránt.

Hogyan működik?
A kiválasztott FOXPOST csomagautomatába rendelt csomagokat a fizetés beérkezése után (átutalás vagy Barion online kártyás fizetés) összekészítjük (ha egyedi megjelenésű megrendelést is tartalmaz, akkor elkészítjük), majd 3 napon belül átadjuk a FOXPOST munkatársának. Ők az átvételt követő 1-2 munkanapon belül elszállítják a csomagodat a kiválasztott bevásárlóközpontban lévő csomagautomatához. Amint a csomag megérkezett, a FOXPOST-tól SMS-ben és e-mailben is érkezik egy értesítés és egy titkos nyitókód. Az automatánál ezt a kódod használva nyílik is az ajtó, mögötte pedig vár a megrendelt csomagod.

Országosan 2020. márciusában már 118 FOXPOST csomagautomata található és a lista folyamatosan bővül! Ez a megoldás teljes kényelmet biztosít számodra, hiszen nincs sorbanállás.

Várható szállítási idő:
A rendelésedet követő 3 munkanapon belül mi elkészítjük/összekészítjük a csomagodat, feladjuk a FOXPOST segítségével, a FOXPOST pedig 1-2 munkanapon belül kiszállítja azt a kiválasztott automatába. Tehát a rendeléstől számított körülbelül 5 munkanapon belül lesznek átvehetőek a megrendelt termékek, amelyeket további 3 napig őriznek meg az automatában, miután kiértesítettek az érkezéséről. Ha valamiért mégsem tudsz elmenni az adott időszakban a csomagodért, kérjük hívd fel a FOXPOST ügyfélszolgálatát, ők segítenek abban, hogy a csomagodat továbbra is, a megadott időintervallumon túl is átvehesd. 

A csomagautomaták a bevásárlóközpontok nyitvatartási idejében bármikor használhatóak. A kiválasztott csomagautomata helyszínének nyitvatartási idejéről az alábbi megjelenítő segítségével vagy a FOXPOST oldalán lehet tájékozódni (www.foxpost.hu). Fizetéskor, a “Pénztár” oldalon az itt kikeresett Foxpost automatát válaszd ki.

Fizetési feltételek Foxpost csomagautomatás szállítás esetén: 
Ahogyan oldalunkon a “Fizetés” résznél is jeleztük, a megrendelések összegét csak átutalással illetve online bankkártyás fizetéssel (Barion) lehet kifizetni, így a Foxpost csomagautomatás szállítás is csak előre fizetés esetén vehető webáruházunkban igénybe.

Szállítási díj:
Amennyiben a Foxpost csomagautomatás szállítást és átvételi módot választod, a fizetendő szállítási díj csomagmérettől függetlenül 699 Ft, melyet a megrendelés összegének kiegyenlítésével egy időben, átutalással vagy az online Barion bankkártyás fizetéssel tudod kifizetni. 20.000 Ft feletti megrendelés esetén a Foxpost csomagautomatás szállítási díjat elengedjük, azaz ingyenes lesz. Egyéb csomagolási díjat nem számolunk fel.

Csomagkövetés:
Egyszerűen nyomon követheted a csomagod útját: SMS és e-mailos értesítést kapsz a feladás tényéről és arról is, ha csomagod megérkezett a kiválasztott FOXPOST automatába. Hogy lásd éppen merre tart csomagod, kattints a FOXPOST oldalán a csomagkövetés menüpontra és a kapott csomagszám megadásával nézd meg http://www.foxpost.hu/csomagkovetes/

Foxpost házhozszállítás

Weboldalunk a házhozszállítást is a FOXPOST segítségével teljesíti. A FOXPOST házhozszállítási szolgáltatását akkor is választhatod, ha lakóhelyeden vagy közelében nincs FOXPOST csomagautomata. A FOXPOST futárai házhoz is szállítják a megrendelt csomagodat, amennyiben ezt a szállítási módot választod. A szolgáltatás országosan elérhető. Ráadásul a futárokat sem kell egész nap várnod – egy megadott, 2 órás időintervallumon belül vállalják a szállítást, ami ha neked mégsem felel meg, a megadott elérhetőségen felveheted a kapcsolatot a futárral, hogy megbeszéljétek a csomag átvételének részleteit. 

Fizetési feltételek Foxpost házhozszállítás esetén: 
Ahogyan oldalunkon a “Fizetés” résznél is jeleztük, a megrendelések összegét csak átutalással illetve online bankkártyás fizetéssel (Barion) lehet kifizetni, így a Foxpost házhozszállítás is csak előre fizetés esetén vehető webáruházunkban igénybe.

Szállítási díj:
Amennyiben a Foxpost házhozszállítást és átvételi módot választod, a fizetendő szállítási díj csomagmérettől függetlenül 1500 Ft, melyet a megrendelés összegének kiegyenlítésével egy időben, átutalással vagy az online Barion bankkártyás fizetéssel tudod kifizetni. 20.000 Ft feletti megrendelés esetén a Foxpost házhozszállítási díjat elengedjük, azaz ingyenes lesz. Egyéb csomagolási díjat nem számolunk fel.

Amennyiben ezt a szállítási módot választod: miután feladtuk neked a csomagodat az általunk kiválasztott FOXPOST csomagautomatával, SMS és e-mail értesítést kapsz annak várható érkezéséről. A FOXPOST csomagok házhozszállítását munkanapokon 8:00-17:00 között vállalja.

Amennyiben nem tudod átvenni a csomagodat, az 4 nap őrzési idő után visszakerül a Foxpost raktárába, ahol további 1 hétig tárolják. Ezalatt bármikor kérheted a csomagod újrakézbesítését, melynek díja 1099 Ft, melynek költségét neked kell vállalnod, csomagodért további felelősséget nem vállalunk.

Mivel weboldalunkon keresztül teljesen egyénre szabott, egyedileg készített termékek megrendelésére is lehetőség van, ezért kétféle fizetési módot biztosítunk: átutalás és a biztonságos Barion online bankkártyás fizetés. Ezeken a fizetési módokon kívül nem áll módunkban egyéb fizetési lehetőséget biztosítani. A megrendeléseket csak a fizetés teljesítése után (átutalás vagy Barion online fizetés) kezdjük el feldolgozni/elkészíteni és postázni.

A Pixazilla oldal csak magyarországi vásárlóknak készít és szállít termékeket. Amennyiben külföldi (nem Magyarországon, de az Európai Unió területén élő) vásárló szeretne tőlünk rendelni, akkor is csak magyarországi címre tudunk szállítani.